Yellow Jersey ondertekent Utrechts Sportakkoord!

Begin 2019 werd het Utrechts Sportakkoord door Utrechtse sportaanbieders, het Utrechtse bedrijfsleven, de Gemeente Utrecht en maatschappelijke partners ondertekend. Een aantal maanden later besluit ook Yellow Jersey haar krachten te willen bundelen en bekrachtigd dit met een ondertekening.

Utrechts Sportakkoord
In het Utrechts Sportakkoord zijn drie thema’s van het Nationale Sportakkoord meegenomen, vitale sportaanbieders, positieve sportcultuur en inclusief sporten en bewegen. De toegevoegde waarde van het Sportakkoord voor Utrecht is de verbinding, kennisdeling en samenwerking met de verschillende betrokken partijen in dit akkoord. Yellow Jersey vindt het tof om betrokken te zijn met alle sportieve ontwikkelingen en initiatieven die in Utrecht plaatsvinden.

Marketingtips voor clubs en sporters
Op maandagavond 25 november komt Yellow Jersey voor het eerst in actie en wel op het Utrechtse Sportcongres. Tijdens verschillende inspirerende sessies komen thema’s en speerpunten uit het Utrechts Sportakkoord aan bod. Middels twee informatieve sessies deelt Ruben Hoogland, onze Online Marketeer, slimme tips & tricks op het gebied van marketing. In de eerste sessie wordt ingezoomd op tools die bijdragen aan het versterken van personal branding voor sporters. In de tweede sessie focust Ruben zich op een compleet andere doelgroep en neemt hij sportbestuurders mee in de wereld van online marketing tools ter versterking van een sportclub.

Aanmelden voor het Sportcongres
Ben jij benieuwd naar deze online marketing tips & tricks en wil jij een van deze sessies graag bijwonen? Meld je dan voor 14 november aan via de website van SportUtrecht.

Picture of Tim van Peppen

Tim van Peppen

Tim is oprichter van Yellow Jersey en houdt zich dagelijks bezig met creatieve concepten voor diverse opdrachtgevers.