Case van je leven #2 - mark versteegen

Als windsurfer haalde Mark Versteegen het Olympische surfteam, waarnaast hij ook verantwoordelijk was voor de sponsorwerving van zichzelf en zijn teamgenoten. Dit bleek hem al gauw goed af te gaan, waarna hij nu hoofd Sponsoring is bij KPN. Een imposante carrière. Waar is hij het meest trots op en kunnen we hem beter ‘s ochtends of ‘s avonds bellen met vragen?

Luister het hier in de aflevering over Mark Versteegen en ontdek zijn tip voor ons.

Met bijdrages van onder andere

Vergroot je kennis, deel je ervaringen en leer van anderen

De Sportmarketing Podcast

Yellow Jersey presenteert De Sportmarketing Podcast, de eerste Nederlandstalige podcast over sportmarketing. In de podcast bespreken we samen met interessante gasten de laatste trends op het gebied van sportmarketing. 

De Case van je Leven

Vergroot je kennis, deel je ervaringen en leer van anderen. Dit staat centraal in de podcast over de Case van je Leven. In deze podcast gaan we het gesprek aan met verschillende mensen uit het sport werkveld. Een nieuwe variant op de Sportmarketing Podcast om meer leerpunten te kunnen delen en handvatten te bieden.

Host Sophie Hansen

De presentator van de Case van je Leven is Sophie Hansen. Naast haar rol als accountmanager bij Yellow Jersey, ook een echte verbinder. Om te kunnen groeien is kennisdeling cruciaal en dat wil ze graag met jullie delen. 

Misschien vind je deze afleveringen ook interessant?

Tom van Kuyk

RAbobank

In de 23e Sportmarketing Podcast spraken wij met Tom van Kuyk, manager brand experience & partnerships bij Rabobank. We hadden het over Rabo Clubsupport, de Hockey Foundation en we bespraken de langetermijnstrategie met een duidelijke maatschappelijke focus.

niels rudolphus

two circles

‘We gaan steeds meer vanuit een bedrijfsstructuur denken. Als jij sponsoren zoekt, dan zul je je moeten aanpassen aan de vraag die steeds meer bedrijven hebben.’

NIELS Schut

Sportunity

‘Je ziet dat mensen nog wel gebonden willen sporten, maar in een andere bindingsvorm. Ook zij willen zich echt wel binden als ze toegevoegde waarde ervaren.’

Daniel Heijne

HEMA

‘Je moet activeren op de hartslag van de sport en de context daar omheen. Daarmee doe je nog meer een beroep op jouw creativiteit en flexibiliteit.’

Elke maand maken wij De Sportmarketing Podcast.

Blijf op de hoogte. Meld je aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief.

Yellow Jersey Sportmarketing

Orteliuslaan 1041
3528 BE Utrecht
The Netherlands

Je bent er bijna!

Wij vinden het altijd fijn om persoonlijk te worden aangesproken, daarom willen we je vragen om jouw voornaam en e-mailadres achter te laten, zodat je maandelijks als eerste De Sportmarketing Podcast in jouw digitale brievenbus ontvangt.